לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

זוגיות לפי נומרולוגיה

התאמה, משיכה, גורל משותף
זוגיות, אולי המשימה המסובכת והמורכבת ביותר בחיינו. 
בין אם אין לנו זוגיות ובין אם יש , אין ספק שמדובר בתהליך מורכב ומאתגר שלא כולם יודעים להתמודד איתו.
אם הגעת לכאן כנראה שיש לך שאלות והתלבטויות רבות בתחום זה ואני כאן כדי לעזור לך בדרכים לא שגרתיות כגון נומרולוגיה וקריאה בכף היד בהם אני עוסקת ומלמדת יותר מ32 שנים.
מניסיוני לעיתים קרובות שיטות אלה מדוייקות מהירות ואמינות יותר מהשיטות המקובלות והממושכות. 
אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא את המאמר או כבר למלא את הפרטים שעל הדף ואני אחזור אליכם לקביעת פגישה.   

זוגיות זה דבר לא קל אך טוב. צריך ללמוד להכיר, להבין, ללמוד להתפשר, לוותר, לסלוח, להגמיש עמדות, לקבל את האחר והשונה ממך ומי שלא יודע לעשות זאת, נשאר לבד. 
לכל אדם יש צרוף מספרים המורכב ממספר יום הלידה, מספר הגורל (שהוא המספר המסכם את כל המספרים של תאריך הלידה) ומספר השם שלו. לפי צרוף המספרים ניתן לדעת על אופי האדם, דרך חשיבתו, רגשותיו, התנהגותו, מזלו וגורלו. כשרוצים לדעת עם בני הזוג מתאימים זה לזו חשוב ללמוד להכיר אותם כפי שהם באמת ולא כפי שאנו רוצים שיהיו או כפי שהם רוצים להיות ומציגים את עצמם. 
צרופיי המספרים של בני הזוג מעידים על הכימיה שנוצרת ביניהם, מה מושך אותם האחד לשניה? מה הם מחפשים ומה הם מוצאים האחד בשניה? במה הם שונים אך משלימים זה את זו? היכן ישנם ניגודים המכשילים את הזוגיות ואלו תכונות או מצבים מחזקים את הזוגיות? האם ישנה קארמה בינהם? האם יש להם גורל משותף? איך אפשר לעזור לגורל ולהתגבר על קשיים מתוך מודעות ורצון להישאר יחדיו. 
לפי השיטה הנומרולוגית אפשר לדעת אם יש מזל לזוגיות טובה וכיצד ניתן לעזור לגורל כדי שיהיה מזל טוב ונישואים חיוביים. 
אנשים הם דבר מורכב, וזוגיות זה לא נשמה אחת (כמו בשירים) אלא כל אחד מהם ניחן בגנים שונים, באישיות אינדיבידואלית, נולד למשפחה שונה עם אמונות ומנהגים שונים, כל אחד מהם פיתח דרך חשיבה, רגש והתנהגות משלו ולכל אחד מהם יש מזל אחר ואנשים שסובבים אותו ומשפיעים עליו ועל הזוגיות שלו ועל כל אלו מלמדים אותנו המספרים וניתן להוכיח את השיטה כנכונה בזמן אמת. אבחון נומרולוגי - זוגי באופן מקצועי, אובייקטיבי, אחראי ואמין. נומרולוגיה עוזרת לבני הזוג לבחון דברים מנקודות מבט נוספות, להתגבר על קשיים, לקחת החלטות נכונות בזמן הנכון ולשפר את מערכת היחסים ביניהם מתוך מודעות. 
בברכה
גילה אמיר מומחית לקריאה בכף היד ונומרולוגיה

http://www.amirgila.com 

6517855 03, 3303905 052

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©