לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

רגשות

מספרים המסמלים רגשות
המספרים 2, 6, 8 ו 9 מסמלים רגשות. הם חווים את החיים רגשית בעוצמות רגשיות היוצאות מגדר הרגיל. הם חווים צלילים, גוונים ואנשים באופן רגשי ומגיבים ופועלים מתוך רגש. לעיתים תגובתם הרגשית מציפה, מלהיבה וכובשת את הסובבים אותם שלא תמיד יכולים להתמודד עם עוצמת רגשות שכזו. 
המספרים 2, 6, 8 ן 9 משקיעים אנרגיות רבות כדי לזכות בחיזוקים רגשיים מצד הסובבים אותם. המספרים 8 ו 8 חווים את החיים באנרגיות רגשיות בוגרות ועצמאיות. הם לוקחים חסות על אחרים, מטפלים, מעודדים ומחזקים אחרים ובזכות פעילות הם זוכים לאהבה וכבוד, אך בגלל שאלו הם מספרים הנחשבים למספרים קשים הם נוחלים במהלך חייהם אכזבות רבות ולעיתים אף מסתגרים בתוך עצמם ומוותרים על הצורך הקיומי שלהם באהבה עד שהצורך שלהם באהבה מתגבר על הפחד שלהם מפגיעה רגשית. 
לעומתם, המספרים 6 ו 2 נחשבים למספרים ילדותיים ואמהיים מבחינה רגשית, תלוי בתקופה בחייהם ובסובבים אותם. הם יודעים לטפל, לטפח ולפנק את אהוביהם אך מגלים חוסר סבלנות כלפי אנשים משעממים ושגרתיים. מכיוון שהם נחשבים למספרים ברי מזל, הם יודעים מתי לפנות לאנשים, כיצד לפנות אליהם ומה לומר כדי לזכות באהבה ובתמיכה רגשית. 
המספרים 2, 6, 8 ו 9 משקיעים אנרגיות רבות למען אהבה ותשומת לב, אך במצבים שהם אינם מקבלים את החיזוקים הרגשיים שהם זקוקים להם הם יוצרים בעיות בריאותיות או התנהגותיות וזוכים לאהבה ולתמיכה או לפחות רק בתשומת לב. לעיתים הם מציפים, מטבעים את אהוביהם בעודף אנרגיות רגשיות עד כדי כך שאהוביהם צריכים להתרחק מהם כדי למצוא את עצמם ולהביא לידי ביטוי את אישיותם העצמאית. 
בתקופות שאינן טובות רגשית הם חווים את הכאב בעוצמה רגשית חזקה מידי עד כדי פגיעה בתפקוד ובמצב הבריאותי. הכוח המניע אותם לפעולה וליצירה הוא הרגש, ההתלהבות, האמונה, אהבת הפעילות או אהבת האנשים או למען קבלת אהבה, ללא חיזוקים רגשיים הם מגלים פסיביות, אפטיה, או מתמרדים ועוזבים רגשית.
המספרים 2, 6 ן 9 אינם נחשבים למספרים חזקים (המספר 8 מסמל גם הגיון, ארציות ומסגרות ולכן הוא נחשב למספר חזק) מסמלים תלות רגשית טפולית, או שהם מטפלים באחרים או שמטפלים בהם.
המספרים 2, 6, 8 ן 9 בוחרים בתעסוקה שבאמצעותה הם יכולים לפרוק אנרגיות רגשיות עודפות אם על ידי טפול, טפוח אנשים, ילדים, חיות, צמחים, תחביבים או על ידי מאבקים למען הגשמת אידיאל אישי או קבוצתי. כך או כך עבודתם קשורה לקבלת חיזוקים רגשיים מהסובבים אותם. אסור להם להישאר במקום עבודה שהם לא אוהבים אחרת חבל על הבריאות וחוץ מזה ללא מוטיבציה רגשית הם לא משקיעים ארנגיות חיוביות ולא מצליחים. פעמים רבות הרגש מכשיל אותם בחייהם אך במהלך השנים הם לומדים מתוך ניסיון חיים להשתמש באנרגיות הרגשיות שלהם בצורה נכונה וטובה להם ולסובבים אותם.  בברכה
 גילה אמיר מומחית לקריאה בכף היד ונומרולוגיה

http://www.amirgila.com 

6517855 03, 3303905 052

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©