לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

בחירת שם טוב המתאים למספרים של תאריך הלידה

כיצד בוחרים שם טוב לפי השיטה הנומרולוגית של גילה אמיר?

מאמרים

בחירת שם טוב המתאים למספרים של תאריך הלידה
הורים בוחרים שמות לילדיהם מסיבות הגיוניות או רגשיות ומתוך תחושות אינטואיטיביות. כל שם יכול להיות שם מוצלח לרך הנולד בתנאי שהוא מתאים למספרים של תאריך הלידה. 
בספרים קורס נומרולוגיה למתחילים וקורס נומרולוגיה למתקדמים לפי השיטה  של גילה אמיר מוסברת השיטה בהרחבה אולם בכתבה זו אנסה להסביר את עיקרי השיטה הנומרולוגית העוזרת בבחירת שם טוב. לשיטה שפיתחתי ישנם חוקים וכללים ברורים. כל מספר מהווה סמל לאנרגיות המשפיעות על תכונות אופי, דרך חשיבה, רגש והתנהגות וכן על מזל וגורל. 
לכל אדם יש צירוף מספרים אישי המורכב ממספר השם, מספר יום הלידה ומספר הגורל שהוא המספר המסכם את כל המספרים של תאריך הלידה (יום, חודש ושנה (יש לכתוב את כל המספרים של השנה לדוגמא: 2012 ולא 12).

שלושת הכללים העיקריים לבחירת שם הם:
א) לפי הנומרולוגיה ישנם מספרים מ 1 ועד 9. הם מתחלקים למספרים ברי מזל ולמספרים קשים. המספרים המזליים הם 2, 3, 5, 6, ו 7. המספרים הקשים הם: 1, 4, 8 ו 9. 
מתוך שלושת המספרים שבצרוף חשוב שיהיה לפחות מספר אחד בר מזל, טובים השניים ברי המזל מהאחד. 
ב) המספרים החזקים ביותר הם מספרים המסמלים מסגרת. המספרים המסמלים מסגרת הם 1, 4 ו 8. לכל אדם רצוי שיהיה צרוף המורכב ממספר אחד בו יהיה מספר של מסגרת כדי שיהיה אדם חזק ויציב ויוכל להיות עצמאי ולהגשים את שאיפותיו האישיות וגם לעזור לאחרים מתוך בחירה. 
ג) המספרים מ 1 ועד 9 מתחלקים לשלש קבוצות:
1-5-7
2-4-8
3-6-9
כדי שאדם יצליח בחייו ויוכל לבנות בסיס איתן להישגיו חשוב שבצרוף המספרים שלו יהיו שני מספרים המשתייכים לאותה קבוצת מספרים. אם בצרוף כל מספר משתייך לקבוצת מספרים אחרת האדם מבזבז אנרגיות והוא אינו מוצא את מקומו בשום מסגרת ובשום מערכת יחסים. אם כל המספרים שלו משתייכים לאותה קבוצת מספרים האדם הופך לנוקשה ועקשן מידי, מרוכז בעצמו ומתקשה לגלות גמישות ופתיחות כלפי האחר והשונה ממנו. 
לפניכם דוגמאות לצירופים חיוביים:
3-2-4 = המספרים 3 ו 2 נחשבים למספרים ברי מזל, המספר 4 מסמל מסגרת והמספרים 2 ו 4 משתייכים לאותה קבוצת מספרים ויוצרים ביניהם בסיס. 
5-9-1 = המספר 5 נחשב למספר בר מזל, המספר 1 נחשב למספר המסמל מסגרת והמספרים 5 ו 1 משתייכים לאותה קבוצת מספרים ויוצרים ביניהם בסיס. 
8-7-2 = המספרים 2 ו 7 נחשבים למספרים ברי מזל, המספר 8 מסמל מסגרת והמספרים 8 ו 2 משתייכים לאותה קבוצת מספרים ויוצרים ביניהם בסיס. 
זו השיטה על רגל אחת. ישנם כללים נוספים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים שמות אך זאת ניתן ללמוד בקורסים מיוחדים בנושא נומרולוגיה שאני מלמדת או בספרים שכתבתי. 
לכל צרוף המורכב משלושה מספרים ישנה משמעות וכוח השפעה על כל אדם ואדם ולכן חשוב מאוד לבחון שם טוב ובכך אנו יכולים לעזור לגורל ולהביא אנרגיות של מזל טוב.
בברכה, 

גילה אמיר מומחית לקריאה בכף היד ונומרולוגיה

http://www.amirgila.com 

6517855 03, 3303905 052

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©