לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

גידול תאומים לפי נומרולוגיה

השפעת מספר הגורל על אופיו, רגשותיו והתנהגותו של כל אחד מהתאומים

תאומים לפי נומרולוגיה

כייף לגדל תאומים, יש להם חבר לחיים, יש להם עם מי לשחק, לא משעמם להם, שותף אמיתי לחיים כבר מגיל צעיר.אולם, ההורים תמיד צריכים לזכור, תאומים הם שני ילדים, שני אנשים נפרדים, כל אחד מהם והאישיות שלו וכל אחד מהם רוצה להתבלט בייחודיות שלו ולהיות אחר ושונה מאחיו התאום. למרות שהם נולדים באותו תאריך לידה הם יהיו שונים האחד מהשני אם בגלל שינוי מספר השם שלהם המשפיע בכוחו המאגי על האנרגיות שסביבם ועל אופיים, חשיבתם, רגשותיהם והתנהגותם וכן על אנרגיות המזל שלהם ואם בכלל שהם בוחרים להיות שונים למרות מספריהם הדומים. אני כותבת על תאומים בנים אך כמובן הכוונה היא גם לבנות.

לתאומים רצוי לתת מספר שם שונה האחד מהשני. כדי שכל אחד מהם יוכל להתבלט בייחודיות שלו, כמובן שיש לבחור שם טוב המתאים למספרים של תאריך הלידה (ראו כתבה: http://www.amirgila.com/Articles.asp ניתן להשאיר באתר הודעה עם תאריכי הלידה ולקבל ייעוץ בבחירת שם טוב).

כאשר מגדלים תאומים יש לשים לב למספר הגורל שלהם שהוא המספר המסכם את כל תאריכי הלידה. לדוגמא: 6.12.2012 (חשוב לכתוב את כל מספר השנה 2012 ולא 12 בקיצור) מחברים את כל המספרים של תאריך הלידה, יום חודש ושנה ומקבלים את מספר הגורל שבמקרה זה (לאחר הצמצום) הוא 5 (5=1+4=14=6+1+2+2+0+1+2).

מספר יום גורל דומה יוצר קונפליקטים שניתן להתגבר עליהם מתוך מודעות.

אם מספר הגורל של שניהם הוא 1: נוצר הצרוף 1-1 המעיד על ילדים עצמאיים, חזקים, דומיננטיים, אינדיבידואליים, בוגרים רגשית, אינטליגנטים, מנהיגים מלידה. חשוב לעשות הפרדת כוחות, לתת לכל אחד מהם להיות אחד יחיד ומיוחד, לכבד את כל אחד מהם כעצמאי, מיוחד וכמנהיג כדי שלא ילכו ראש בראש. אחד מהם יהיה מנהיג אקטיבי והשני יהיה מנהיג פסיבי. לתת לכל אחד מהם חוגים בהם הם יוחלטו להתבלט כמנהיגים סמכותיים. רצוי שלכל אחד יהיה חדר נפרד או פינה פרטית בה הוא יראה את הממלכה שלו. כדי להצליח הם זקוקים לחופש פעולה ומחשבה ולחיזוקים חיוביים (בפרט מהאב) שיש בהם כבוד והערכה על עצמאותם, ייחודיותם ומנהיגותם.

אם מספר הגורל של שניהם הוא 2: נוצר הצרוף 2-2 המעיד על ניגודים בין שניהם, הם יצרו ביניהם תלות רגשית טיפולית אך מצד שני הם ירצו להתבלט באישיותם, בעצמאותם ובחופש שלהם. הם ילדים מקסימים, בעלי אינטואיציות חזקות ויודעים מתי ואיך לדבר ולשכנע אחרים (בפרט את האם) לפעול למענם. שניהם מפונקים, אנוכיים, זקוקים לתשומת לב, לאהבה, לפינוקים ולחיזוקים רגשיים כל הזמן ועל כל דבר. הם ילדים מוכשרים מאוד ויעשו מניפולציות רגשיות, התנהגותיות, בריאותיות כדי לקבל תשומת לב (בפרט מהאם). רצוי להם להיות במסגרת חברתית בה הם יכולים לקבל אהבה ותשומת לב מחבריהם כל אחד במסגרת אחרת. יש להניח שאחד מהם ייקח את תפקיד המטפל (העוזר לאמא) והשני ייהנה מן ההפקר (האהוב של אמא).

אם מספר הגורל של שניהם הוא 3 נוצר הצרוף 3-3- המעיד על ילדים חביבים, אדיבים, נדיבים, גמישים בדרך החשיבה ובגישתם לחיים. בדרך כלל הם השתלבו בכל מסגרת ומערכת יחסים. אחד מהתאומים יהיה אקטיבי והשני פסיבי אלא אם לשניהם יציבו אתגרים המלהיבים, מרגשים, מעוררי סקרנות שיניעו אותם לפעולה. לדוגמא: חוגי העשרה של ספורט, תנועה ויצירה גם טפול בבעלי חיים יעזור להם מאוד רגשית. בגלל אופיים המשתלב וההרמוני חשוב לתת לכל אחד מהם להתבלט בתחום הייחודי לו, בתחום שהם אוהבים בקבוצה שהם אוהבים. השתייכות לקבוצה חברתית חיובית ישנה השפעה מאוד טובה על תאומים שמספר הגורל שלהם הוא 3.

אם מספר הגורל של שני הילדים הוא 4 נוצר הצרוף 4-4 המעיד על שני ילדים עצמאיים, דומיננטיים, בעל כח רצון חזק, בעלי חשיבה הגיונית, בוגרים רגשית, אחראים ומעשיים, אוהבים את המסגרת ומחפשים בה שלוה ובטחון. לילדים שמספר הגורל שלהם 4 קשה לזכות לכבוד והערכה שהם כל כך צריכים לחיזוק האגו והערכתם העצמית ולכן הם מאוד מנסים להצטיין, להיות בסדר, מפחדים להיכשל ולספוג ביקורת. חשוב לתת לכל אחד מהם את ההזדמנות להצלחה, לתת להם תפקידים קטנים כדי שאפשר יהיה לומר להם "כל הכבוד אתה בסדר" בפרט למנהיג הפסיבי שאינו זוכה בדרך כלל להערכה בגלל.....(לא חשוב התירוץ חשובה המטרה). כל אחד מהם מנהיג הזקוק לחופש פעולה ומחשבה ולחיזוקים חיוביים (בפרט מצד האב) אפילו על דברים קטנים מאוד וחסרי כל ערך. בזכות אותם חיזוקים חיוביים הוא יחזק את האגו, יציב מטרות, ישקיע מאמצים ויצליח. חשוב מאוד לתת לכל אחד מהם חדר או פינה משלו כדי שיהיה לו מקום בטוח וחופשי משלו.

אם מספר הגורל של שניהם הוא 5 נוצר הצרוף 5-5 המביא עמו הרבה שמחה ומזל טוב אך גם הרבה מתח ודאגה. הם ילדים הניחנים בפיקחות, ערנות, סקרנות, בקסם אישי רב, בכושר ביטוי ושכנוע, ספורטאים מטבעם וזקוקים לפעילות חברתית במסגרת שתעניק להם סדר ארגון אך גם מתח חיובי, תנועה, קצב, משחקים, פעילות חברתית, גירויים מבחינה שכלית ורגשית. במצבים של שעמום ושגרה הם יוצרם מתח שלילי כמו מחשבות שליליות, מריבות ומאבקים, או בעיות בריאותיות כמו מחושים ואלרגיות. מטבעם הם טיפוסים חברותיים ויהיה להם טוב ונעים ביחד בתנאי שכל אחד מהם השתייך למסגרת חברתית שיש בה מתח חיובי. כל יום חוג, כל יום טיול, משחק, פעילות חברתית, כך הם יהיו חברים טובים. אחד מהם יצור מתח גלוי והשני יצור מתח באופן שקט, פסיבי, נסתר ושניהם ידעו להפעיל, להרקיד את הסובבים אותם.

אם מספר הגורל של שניהם הוא 6 נוצר הצרוף 6-6 המעיד על שני ילדים החווים את החיים בעוצמות רגשיות היוצאות מגדר הרגיל ומגיבים בהתאם. הם חשים צלילים גוונים ואנשים באופן מיוחד ועולמם הפנימי עשיר ומורכב. הם ילדותיים ותלותיים מבחינה רגשית (בפרט באם) אך יודעים גם לטפל ולהשקיע אנרגיות כדי לזכות לאהבה, לתשומת לב ולחיזוקים רגשיים חיוביים. בתקופות שאינן קלות נוצרת השפעה שלילית על מצב התנהגותם ובריאותם. למצבם הרגשי ישנה השפעה על כל אורח חייהם. השתייכות למסגרת חברתית שהם אוהבים ויש בהם חיזוקים רגשיים חיוביים מצד החברים ויש בה ריגושים תחזק אותם מאוד. פעילות ספורטיבית חיובית לגביהם וכן פעילות בה יוכלו להביא לידי ביטוי את האנרגיות הרגשיות העודפות שלהם כמו יופי ואומנות יצירתית, טפול וטפול תחביבים, בעלי חיים, צמחים ועוד. הם עקשנים, שאפתנים, מלחמתיים מטבעם ויודעים להלחם על תשומת הלב והאהבה של הסובבים אותם בפרט של האם.

אם מספר הגורל של שניהם הוא 7 נוצר הצרוף 7-7 המעיד על שני ילדים מיוחדים במינם, שונים מבני גילם, בוגרים בחשיבה ובגישתם לחיים ויחד עם זאת נאיביים. באופיים הם טיפוסים משפחתיים ומאוד חשובה להם התמיכה המשפחתית בייחודיותם למרות שלא תמיד מבינים אותם. העולם הסובב אותם אינו קל להבנה ולתפיסה אך הם נבונים בעלי חשיבה ריאלית, אינטואיציות חזקות וחוש פסיכולוגי מפותח. הם זוכים לאהבה ולתמיכה בזכות קסם אישי רב, כושר ביטוי ויכולת לפעול בקור רוח ואיפוק. הם אינם נלחמים על זכויותיהם והישגיהם אך משיגים את מטרותיהם בדרכים נסתרות ולא תמיד גלויות. הצד החזק שלהם הוא הצד השכלי וחשוב לתת להם חוגים שיש בהם גירויים מבחינה שכלית בהם הם יוכלו לפתח את אישיותם ורעיונותיהם האינדיבידואלים ולקבל עליהם חיזוקים חיוביים. הם ילדים נבונים אך ייחודיים ולא תמיד מתאים להם ללמוד בשיטת העדר. לעיתים הם מוותרים על ייחודיותם, רצונם ושאיפותיהם רק כדי להשתלב במשפחה. הם אינם ילדים חזקים ולעיתים הם מתקשים להתמודד עם המציאות ונוטים לברוח מהתחייבויות בדרכים הנראות להם כאפשריות לאותה תקופה. תמיכה משפחתית, פעילות ספורטיבית ולימודים לפי בחירתם תחזק אותם מבחינה רגשית, נפשית ופיזית.

אם מספר הגורל של שניהם הוא 8 נוצר הצרוף 8-8 המעיד על שני ילדים אינטליגנטים, עצמאיים, דומיננטיים, חזקים, עקשנים, שאפתנים, בעל יצרים חזקים, טובים, פעילים, מנהיגים מלידה. חשוב לתת לכל אחד מהם הזדמנות להבליט את ייחודיותו, עצמאותו ומנהיגותו ולקבל חיזוקים חיוביים שיש בהם כבוד והערכה (בפרט מצד האב). הם מאוד רוצים להתגאות בהישגיהם ומוכנים להשקיע למענם אנרגיות רבות אך בדרך שלהם ללא ביקורת או עצות. מסגרת ספורטיבית בה הם יוכלו לפרוק אנרגיות עודפות ולזכות בתפקיד סמכותי של מנהיגות מאוד תחזק אותם ותשפיע על כל אורח חייהם לטובה. חשוב לערוך ביניהם הפרדת כוחות, כל אחד והמסגרת שלו כדי שלא יכנסו למאבקי כוחות.

אם מספר הגורל של שניהם הוא 9 נוצר הצרוף 9-9 המעיד על ילדים בעל אנרגיות רגשיות חזקות החווים את החיים בעוצמות רגשיות היוצאות מגדר הרגיל ומגיבים בהתאם. הם ניחנים בכושר ביטוי ושכנוע ובכריזמה, חברותיים מטבעם אך מופנמים רגשית. מעט מאוד האנשים היודעים כיצד לאהוב אותם כפי שהם רוצים. הם ניחנים בגאוניות אינטואיטיבית ויודעים דברים שהם מעל ומעבר לכל הסבר הגיוני, לכן לא מתאים להם ללמוד בשיטת העדר. כדי להצליח הם זקוקים לחופש פעולה ומחשבה ולחיזוקים רגשיים חיוביים על עצמאותם, ייחודיותם ומנהיגותם. הם ספורטאים מלידה וזקוקים לריגושים, לאקשן כל הזמן. חוגי העשרה בתחום ספורט, טיולים, או חוגים שבאופיים קרובים לתקשורת, טכנולוגיה תקשורתית, צדק חברתי ומשפט, צבא ובטחון מאוד מתאימים להם כילדים. ללא אהבה, תשומת לב וחיזוקים רגשיים הם מפסיקים לשתף פעולה, מגלים פסיביות, אפטיה ומפתחים בעיות רגשיות והתנהגותיות.

לגדל תאומים אינו תפקיד פשוט אלא מורכב ודורש תשומת לב מיוחדת. מודעות לכוחם של המספרים והשפעתם על הילדים עוזרת להבין לקבל לכבד ולאהוב אותם כפי שהם באמת ולא כפי שההורים רוצים שיהיו ובכך לתת להם את הכלים הנכונים לדרך חיים.

בברכה, גילה אמיר

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©