לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

אנשים חסרי אנרגיות רגשיות

ישנם אנשים שנולדים עם עודף אנרגיות רגשיות וישנם אנשים שנולדים עם חסר באנרגיות רגשיות כמו שישנם אנשים הנולדים עם עיניים כחולות וישנם אנשים הנולדים עם עיניים חומות.

בנומרולוגיה ישנה קבוצת מספרים המסמלת שכל, הגיון, קור רוח ואיפוק והיא: 1-5-7. גם המספרים 3 ו 4 חווים את החיים באופן שכלתני הגיוני ולא רגשי הם אינם משתייכים לאותה קבוצה.

אנשים שכל שלושת המספרים שלהם, מספר יום הלידה, מספר הגורל (המספר המסכם את כל המספרים של תאריך הלידה) ומספר השם שלהם מורכבים מאותה קבוצת מספרים נחשבים לאנשים שכלתניים, הגיוניים הפועלים בקור רוח ואיפוק מתוך היגיון שכל אך לא מתוך רגש. הם חווים את החיים באופן הגיוני שכלתני אך לא באופן רגשי, כמעין נכות רגשית, אוטיזם רגשי.

הם יכולים להיות אנשים רגישים ופגיעים מאוד מהמקום של ההיגיון והשכל ולא מהמקום של הרגש. הם חסרי אינטליגנציה רגשית, מתקשים להזדהות רגשית עם הסובבים והסובב אותם.

הם מצליחים לחוות את החיים באופן רגשי רק בזכות תגובותיהם הרגשיות של הסובבים אותם. כדי לחוות את החיים רגשית הם בוחרים להתחבר אל אנשים בעלי תגובות רגשיות חזקות שחווים את החיים בעוצמות רגשיות היוצאות מגדר הרגיל המצליחים להמחיש להם את החיים באופן רגשי, להלהיב, לרגש, להעביר להם רגשות אהבה, חיבה, כעס, קנאה וכדומה. כמו עיוורי צבעים שצריך להמחיש להם את הצבעים כך הם, אנשים אחרים ממחישים להם את החיים רגשית ובלעדיהם הם מרגישים חצי עולם ריק. במצבים של שעמום ושגרה רגשית שאין ריגושים חזקים, הם מעוררים מתח, דאגה ולעיתים אף פוגעים באנשים הקרובים אליהם כדי לעורר תגובה רגשית, כדי לחוות רגש ולצאת מהעולם הקר רגשית שבו הם נמצאים. לוקח זמן רב לשותפיהם לחיים להבין שהם לא אשמים במתח שנוצר, לוקח להם זמן לקלוט את משחקי הפגיעות הממררים את חייהם.

הם אנשים בעלי קסם אישי רב, כושר ביטוי ושכנוע, יודעים להפעיל ולהרקיד אנשים סביבם ואינם מגלים את קלפיהם לאחרים. כלפי חוץ הם אנשים חביבים, אדיבים, שרמנטיים, כריזמטיים וזוכים לאהבה ולאהדה מצד הסובבים אותם וכולם יאמרו: איזה אנשים נהדרים, אולם אלו שגרים איתם סובלים רגשית. לוקח להם הרבה זמן להבין שהם לא מקבלים חיזוקים רגשיים בחזרה ושלא הם אשמים במתח שנוצר. הם מקבלים תגובות רגשיות החוזרות אליהן כהד (כמו שהשמש מאירה על הירח והירח מואר בזכות השמש אך אינו יכול להחזיר לשמש אור) מהתגובות של עצמם מפני שהם אוהבים ומרגשים אנשים שהם חסרי אנרגיות רגשיות משל עצמם. האנרגיות הרגשיות של אנשים בעלי הצרוף 1-5-7 כה חלשה עד שהם אינם יכולים גם אם הם רוצים וזקוקים נואשות לתגובות רגשיות להגיב רגשית אלא אם מגיבים כלפיהם רגשית. אלו הסובלים מהתנהגותם אומרים להם: "מה, אין לכם רגש?" לא, אין להם רגש.

הם לא מצליחים להחזיר אהבה שתרווה ותחזק את האנשים שאוהבים אותם אך מכיוון שהם אנשים שמרשימים בהופעתם ובאופן דיבורם והתנהגותם לוקח זמן רב להבין שהם אינם יודעים, אינם מסוגלים להחזיר האהבה או להעניק חיזוקים רגשיים חיוביים או להזדהות רגשית ולחבק אותם רגשית, אלא רק להנות מפרץ אנרגיות רגשיות הבאות מהסובבים אותם בצורה חיובית או שלילית, העיקר רגשות. הם זוללי אנרגיות רגשיות ועושים זאת בחיוך מקסים, במבט מגנטי המושך אליהם אנשים. מקורביהם עוזבים אותם רגשית לאחר שעברו התעללות רגשית ונואשו מהם.

במסגרות חברתיות, מקצועיות הם מתחברים לאחרים וזוכים לאהדה ולתמיכה מצד הסובבים אותם. תגובותיהם הרגשיות הקשות באות לידי ביטוי רק בקשרים רגשיים אישיים אינטימיים, אחד על אחד. הם לגבי אוהביהם כמו קיר, ראי רגשי ואל יותר מזה. בהתחלת הקשר הם מצליחים להתלהב, להתרגש ולאחר מכן הם יוצרים מתח שלילי, משחקי פגיעות כדי ליצור ריגושים באופן מלאכותי.

צירופיי המספרים של אנשים הנעדרים אנרגיות רגשיות הם וחיים ומגיבים כפי שכתוב לעיל:

1-1-1, 1-5-1,  1-7-1, 1-1-5,  1-1-7,  5-1-1,  7-1-1

5-5-5, 5-1-5,  5-7-5,  5-5-1,  5-5-7,  1-5-5,  7-5-5

7-7-7,  7-1-7, 7-5-7,  7-7-1,  7-7-5,  1-7-7,  5-7-7

המספר המופיע מצד שמאל הוא מספר השם הפרטי.

המספר המופיע במרכז הצירוף הוא מספר יום הלידה.

המספר המופיע מימין לצירוף הוא מספר הגורל (המספר המחבר את כל המספרים של תאריך הלידה, יום, חודש ושנה. יש לכתוב את מספר השנה במלואו לדוגמא: 2012, 1945).

עכשיו שאתם יודעים, לכו לבדוק וראו אם יש נכון במאמר שלי.

גם אנשים אחרים שצירוף המספרים שלהם מורכב מהמספרים 1, 4, 5 ו 7 אינם חווים את החיים באופן רגשי אך לא כפי שעושים זאת אנשים שצרוף המספרים שלהם מורכב כולו משלושת המספרים: 1-5-7.

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©