לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

תורת הצירופים-נומרולוגיה לפי השיטה של גילה אמיר

הכרות עם השיטה עוזרת לנו להכיר את שותפינו לחיים, את האנרגיות הסובבות אותנו ולהבין אירועים ומצבים בחיינו שעד כה לא מצאנו להם הסבר הגיוני

תורת הצירופים-נומרולוגיה לפי השיטה של גילה אמיר

תורת הצירופים מתבססת על שלושה מספרים, מספר יום הלידה, מספר הגורל (סיכום כל המספרים של תאריך הלידה, יום, חודש ושנה. לדוגמא צירוף המורכב משלושה מספרים:

תאריך הלידה: 7.5.1861

שם פרטי: יעל

מספר יום הלידה: 7

מספר הגורל (סיכום כל המספרים): 1=28

מספר השם: הופכים את האותיות למספרים לפי גימטרייה, מחברים ומצמצמים ומקבלים את המספר 2.

צרוף המספריים של יעל: 2 מספר השם, 7 מספר יום הלידה ו 1 מספר הגורל. הצרוף 2-7-1 מעיד  על אופייה, דרך החשיבה של יעל, רגשותיה, התנהגותה, מזל וגורל.

צרוף המספרים הוא בעצם קוד שלפיו ניתן לדעת איזו משמעות כל אדם נותן לאירועים ולמצבים בחייו וכיצד הוא שופט את עצמו ואת הסובבים אותו, מהם שאיפותיו, ובאלו מצבים הוא מתפקד הכי טוב שיש ומה הסיכויים שלו להצליח. כמו כן ניתן לדעת לפי צרוף המספרים שלו כיצד אחרים שופטים אותו ומתייחסים אליו ואיזו השפעה יש למזל ולגורל על חייו.

להבדיל משיטות אחרות בנומרולוגיה השיטה שפיתחתי מבוססת על שלושה מספרים ולא על מספר אחד או שניים. תורת הצירופים נותנת תמונה רחבה ומעמיקה על כל אדם באופן אישי ועל הסובבים אותו והאנרגיות המשפיעות על חייו.

למספרים יש כוח מאגי, אנרגיות המשפיעות ויוצרות מזל, גורל. אדם אינו בוחר את גורלו וישנם מצבים ואירועים המשפיעים על כל חייו ולא תמיד ניתן למצוא להם הסבר הגיוני. בצרוף המספרים ניתן למצוא הסבר הגיוני למצבים ולאירועים בחיים. ידיעת השיטה מעניקה סדר, ארגון ותחושה של בטחון. לפי צרוף המספרים ניתן לעשות סדר בכאוס ולארגן את החיים מתוך הבנה וידיעה מה צריך לעשות כדי לשפר את אורח החיים.

לעיתים קורים דברים שניתן לצפותם מראש לפי צרוף המספרים של אותו אדם והם אינם קשורים לדעותיו ולמעשיו אם לטוב ואם לרע, הידיעה מראש מעניקה יתרון בלקיחת החלטות נכונות בזמן הנכון ועוזרת להתמודד ולשרוד בתנאים קשים ולמצוא את הדרך לצאת מהם בקלות ובמהירות רבה יותר מאשר הועיד הגורל. בעזרת השיטה הנומרולוגית ניתן לעזור לגורל, נוצרת זכות הבחירה.

אדם פועל לפי הנתונים עמם הוא נולד, אופי בסיסי המוביל אותו לבחור בדרך חיים מסוימת. השפעת המספרים מעידה על הדרך בה הוא יכול להצליח והדרך בה הוא יכול להיכשל. מודעות לכוח שנושא הצירוף האישי מלמדת במה ניתן להיעזר, מה לחפש ומאלו מלכודות צריך להיזהר בחיים. מודעות עוזרת להבין, לקבל ולפעול בהתאם. לכתבות נוספות בסדרה ניתן לקרוא ב http://www.amirgila.com/ 

בברכה, גילה אמיר

 

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©