לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

אבחון תכונות אופי לפי קריאה בכף היד

מודעות לתכונותיכם הטובות והרעות תעזור לכם להיעזר בתכונות הנכונות בזמן הנכון ובכוח האנרגיה הנכונה

אבחון תכונות אופי לפי קריאה בכף היד

לכל אדם ישנן תכונות טובות אותן חשוב להבליט ולהביא לידי ביטוי לעיתים תכופות ותכונות פחות טובות אותן כדאי להחליש ולהמעיט בשימושן עד כמה שאפשר. הקריאה בכפות הידיים עוזרת להכיר את תכונותיכם (תתפלאו, אך לא כולם מכירים את תכונותיהם הטבעיים) ולהיעזר בהן בדרכים ובמקומות הנכונים ובזמן הנכון מתוך מודעות ליתרונותיהן.

לפניכם כמה סימנים לתכונות טובות המופיעות על כף היד, אולי תוכלו לזהותם אצלכם:

עצמאות - רווח בין זרת לקמיצה ורווח בין אצבע לאמה. להניח את הידיים על השולחן באופן טבעי.

אקטיביות - קו חיים המופיע כקו ברור, רציף ומתעגל.

יצירתיות - ענפים העולים מקו הראש ומקו החיים.

כנות - קו הלב וקו הראש מופיעים כשני קווים ישרים ומקבילים לרוחב כף היד.

יכולת לקחת אחריות ומחויבויות ולהתמודד עם מצבים קשים לאורך זמן - קו הראש, קו החיים וקו החיים מופיעים כקווים ברורים, רציפים וארוכים.

יעילות - קו ראש וקו חיים מופיעים כקווים ברורים ורציפים ללא קווים חלשים הנלווים אליהם.

סמכותיות - אצבע יציבה, ישרה, מגיעה בגובהה עד לגובה הקמיצה או קצת יותר.

פתיחות וגמישות - אגודל גמיש הנוטה כלפי חוץ, קו ראש מופיע כקו מתעגל, כף יד גמישה לא קשוחה מידי ולא רכה מידי.

מנהיגות - גבעת צדק רחבה, מלאה ואצבע ארוכה בגובהה מקמיצה.

כישרונות טבעיים - צורת האצבעות וצורת כפות הידיים מצביעות על כישרונות, תכונות אופי ונטיות שאנו מפתחים במהלך השנים. חשיבות גבוה ישנה למהלכו של קו הראש.

תכונות מסוימות יכולות להיות טובות לתחום מקצועי או לתפקיד מסוים או לתקופה מסוימת אך תיחשב כשלילית במקום אחר. צריך לדעת להכיר בכוח תכונותיהם ולדעת להשתמש בהן במקום הנכון, בזמן הנכון עם האנשים הנכונים.

לדוגמא: שאפתנות, עקשנות, מלחמתיות ניתן לזהות לפי צורת כף היד, הגבעות והקווים המופיעים עליה. אם תכונות אלו מופיעות במידה הנכונה הן יכולות להביא תועלת רבה ולעזור לאדם להצליח וגם לחזק אחרים אולם אם כף היד מעידה על חסר בתכונות אלו או שהן מופיעות באופן דומיננטי מידי, הן יכולות ממש להכשיל ולפעמים להזיק לאדם ולסובבים אותו בכל תחומי החיים. אבחון וזיהוי תכונות אופי בסיסיות, טבעיות, עוזרת לפתח תכונות נלמדות היכולות לחפות על חסר מסוים או להסתיר נטיות טבעיות משכילות או לפחות לדעת להשתמש בהן במידה הנכונה. ידע זה כוח, שליטה, יכולת לשנות ולשפר את כל אורח החיים ולהצליח בפרט בקשרים עם אנשים אחרים בתעסוקה, במשפחה ובחברה.  

לדוגמא אבחון אופי וכישרונות לפיתוח קריירה: לא כל האנשים בנויים ללימודים גבוהים ולטווח ארוך. לא כל האנשים ניחנים בכוח רצון ואופי חזקים ויכולים להתמודד עם מצבים קשים לטווח ארוך, לא כולם בוגרים ועצמאיים מבחינה רגשית ויכולים לקחת אחריות ומחויבויות גבוהות מהרגיל לטווח ארוך. זיהוי היכולת האישית לפי תכונותיכם חשוב מאוד לבחירת הדרך.

לסיכום: אבחון מקצועי, לפי תורת הכירולוגיה והכירומנטיה עוזרת מאוד בקבלת החלטות נכונות בזמן הנכון ותורמת ליתרון מתוך הכרות אמיתית עם האדם ומתוך ידיעת העתיד. 

 

גילה אמיר מומחית לקריאה בכף היד ונומרולוגיה

http://www.amirgila.com 

6517855 03, 3303905 052

 

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©