לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

נטיות בריאותיות לפי נומרולוגיה

כשהאופי והגורל חוברים יחדיו הם יוצרים מציאות מסוימת המשפיעה בין היתר על המצב הבריאותי

לכל מספר יש אנרגיות המשפיעות על דרך החשיבה, הרגש, ההתנהגות ועל נטיותיו הבריאותיות.

מספר הגורל, הוא המספר המסכם את כל המספרים של תאריך הלידה, יום חודש ושנה (חשוב לכתוב את השנה כספרה מלאה לדוגמא: 2012). לכל אדם יש צירוף מספרים המורכב משלושה מספרים: מספר יום הלידה, מספר הגורל ומספר השם. למספר הגורל ישנה את ההשפעה החזקה ביותר מכל המספרים. לפניכם תאור של כל מספר ונטיותיו הבריאותיות. אם המספר מופיע כמספר הגורל שלכם השפעתו תהייה דומיננטית ואם המספר מופיע כמספר יום הלידה שלכם או כמספר השם שלכם השפעתו תהייה פחות משמעותית על מצב בריאותכם.

אין כתבה זו באה במקום ייעוץ אישי ויש להתייחס אליה בהתאם.

 

מספר 1:

אדם שמספר הגורל שלו 1 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם שלו 1, נחשב לאדם חזק, בעל כוח רצון ואופי חזקים, אך שאפתנות יתר, עקשנות יתר, רגישות ופגיעות יתר לכבודו והעדר גמישות עלולים לגרום להתקף לב, משבץ מוחי ומבעיות גב.

 

מספר 2:

אדם שמספר הגורל שלו 2 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם שלו 2, אינו אדם חזק, הוא פסיבי ותלותי מבחינה רגשית וזקוק לאהבה ולחיזוקים רגשיים כל הזמן ועל כל דבר. בתקופות שהמצב אינו קל רגשית הוא מפתח בעיות בריאותיות המיוחסות לגיל הילדות וכן לבעיות של הריון ולידה, ולבעיות הקשורות של שיניים, עיניים, ריאות, לבלב, אי איזון כימי בדם.

 

מספר 3:

אדם שמספר הגורל שלו 3 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם שלו 3 אינו נחשב לאדם חזק והוא נוטה לבעיות בריאותיות הקשורות לתאונות של ספורט וטיולים ולבעיות עור וגידולים אך בזכות האנרגיות החיוביות של המספר 3 קיימת הגנה והצלה ממצבים קשים כמו מלאך שומר ומגן עליו.

 

מספר 4:

אדם שמספר הגורל שלו 4 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם לו 4, נחשב לאדם חזק המסוגל להתמודד עם מצבים קשים ולשרוד לאורך זמן. עומס אחריות ומחויבויות מגיל צעיר, ביקורתיות ודאגנות יתר גורמים לבעיות של שכמות, מערכת עיקול, שלד עצמות ולב. עליו להעלות את הערכתו העצמית, את התדמית בעיני עצמו ולהפסיק לשאוף לשלמות מעצמו ומאחרים.

 

מספר 5

אדם שמספר הגורל שלו 5 ובמידה פחותה אם מספר יום הלידה או מספר השם שלו 5 אינו נחשב לאדם חזק אך נחשב למספר בר מזל היכול לצאת ממצבים קשים בזכות אופיו הספורטיבי, הגמיש, הערני והמסתגל. ה 5 סובל בדרך כלל מבעיות על רקע פסיכוסומאטי כאשר חייו משעממים. במצבים כאלו הוא מפתח פחדים וחרדות שאינם מוצדקים, אלרגיות ומחושים למיניהם ונטייה להרס עצמי כמו התמכרויות ותאונות.

 

מספר 6

אדם שמספר הגורל שלו 6 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם לו 6 אינו נחשב למספר חזק בפרט במצבים בהם הוא סובל מתקופה קשה רגשית. במצבים אלו הוא מפתח בעיות בריאותיות כדי לזכות לאהבה, לתשומת לב ולחיזוקים רגשיים חיוביים. בעיות הקשורות לאברי המין וההולדה, מחלות ילדות וכן בעיות הקשורות לכליות וגרון.

 

מספר 7

אדם שמספר הגורל שלו 7 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם לו 7, אינו נחשב לאדם חזק אך נחשב למספר בר מזל ובזכות האנרגיות שלו הוא זוכה להגנה והצלה ממצבים קשים מבחינה בריאותית. ה 7 מתקשה לעיתים להתמודד עם מצבים קשים בחיים ובעיות בריאותיות מעניקות לו את היכולת לברוח מהמציאות. הוא נוטה לפתח מחלות מסתוריות, מיוחדות שלא תמיד יודעים את מקורן או יודעים כיצד לטפל בהן. כמו כן מחלות משפחתיות, גנטיות וכן בעיות הקשורות לאברי המין וההולדה.

 

מספר 8

אדם שמספר הגורל שלו 8 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם לו 8, נחשב לאדם חזק המסוגל להתמודד עם מצבים קשים. שאפתנות יתר, עומס אחריות ומחויבויות לאורך שנים ובנוסף לכך רגישות ופגיעות יתר וצורך להיות כל הזמן בעמדה של שליטה ובהעדר חיזוקים רגשיים שיש בהם כבוד והערכה הוא נוטה לפתח בעיות בריאותיות כמו גב מותן, לב, בעיות עור ומין, נטייה להרס עצמי כמו מלחמות, תאונות והתמכרויות למיניהן.

 

מספר 9

אדם שמספר הגורל שלו 9 ובמידה פחותה מזו אם מספר יום הלידה או מספר השם לו 9, נחשב לאדם מלחמתי ועקשן אך הוא אינו חזק. בהעדר חיזוקים רגשיים ובהעדר ריגושים הוא מפתח בעיות בריאותיות מסתוריות שמקורן או הטיפול בהן אינו ידוע. כמו כן בעיות הקשורות להרס עצמי כמו מלחמות, תאונות והתמכרויות.

בברכה

גילה אמיר

לכתבות נוספות:

http://www.amirgila.com/

 

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©