לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

סימנים להצלחה לפי כפות הידיים

הקווים והסימנים המופיעים על כף היד מספרים את סיפור חייכם

הקווים והסימנים המופיעים על כפות הידיים מורות על הצלחות והפסדים, יכולת להתמודד עם קשיים מבחינה רגשית, נפשית ופיזית, להתחזק ולהצליח. ניתן לאבחן מראש תקופה קשה ותקופה טובה. כפות הידיים מורות על תקופה של בריאות, אהבה ופרנסה טובה וניתן לאתר את הגיל המדויק להצלחה מהעבר, בהווה ולעתיד.

אחד הסימנים הראשונים להצלחה אותם ניתן לאבחן על כפות הידיים זה צבען הוורדרד המעיד על אופטימיות ומחזור דם תקין ולא בצבע צהוב המעיד על בעיות בריאותיות הקשורות לחלקים הפנימיים של הגוף או לבן חיוור המעידות על בעיות הקשורות למחזור הדם או בצבע אדום המעידות על מצב של עצבנות והתפרצויות. צבע הקווים המופיעים על כפות הידיים צריכים להופיע גם הם בצבע וורדרד ולא בצבעים אחרים כמו חום - דאגה, אפור - תעוקה, שחור - מרה שחורה, אדום - עצבנות.

כבר ממבט ראשון ניתן לראות את שלושת הקווים העיקריים המופיעים כקווים ברורים עמוקים וצרים ולא כקווים גסים, שטחיים, ארוכים ורציפים (קו עיקרי המופיע כקו שבור אינו מבשר טובות) ללא קווים חלשים הנצמדים ומתלווים אליהם. קווים המעידים על הצלחה מופיעים ללא קווים שחותכים אותם (אלא קווים עיקריים שזהו מהלכם הטבעי והם חוצים קווים עיקריים אחרים), ללא לולאות או נקודות המופיעות על הקווים.

אצבעות המופיעות כאצבעות ישרות, מלאות (לא מידי), יציבות ולא נשענות זו על זו ולא כפופות מעידות על אדם יציב, בעל חוסן פנימי, חזק מבחינה רגשית נפשית ופיזית בתנאי שהקווים והסימנים המופיעים על כפות הידיים מאוששים חזקה זו.

גבעה המופיעה כגבעה רחבה, מלאה ותפוחה מידי מורה על עודף אנרגיות של התכונות והכישרונות אותם הגבעה מסמלת ואילו גבעה שטוחה או קעורה מורה על העדר תכונות וכישרונות שאותה הגבעה מסמלת. לדוגמא: גבעת צדק (הנמצאת מתחת לאצבע) מסמלת רדיפה אחר ביטחון וכבוד, שאפתנות, שתלטנות, מנהיגות. גבעת צדק רחבה, מלאה ותפוחה מידי מורה על שאפתנות יתר וצורך תמידי להיות במרכז העניינים בעמדה של שליטה וכבוד.

כפות ידיים שהגבעות (בליטות כמו גבעות קטנות) המופיעות עליהן מלאות במידה הנכונה והן יוצרות מראה של כף יד מלאה ולא שטחית, אך גם לא מלאה מידי - גבעות המופיעות על כף היד מעידות על ריבוי כישרונות וכישורים לפי אופי הגבעה.

כף יד גמישה לא נוקשה מידי ולא שברירית ורפה. כף יד גמישה מורה על גמישות, פתיחות, נדיבות, ביטחון, יציבות.

כפות ידיים המעידות על הצלחה תמידית ללא משברים או הפרעות היא נדירה מאוד, גם אצל אדם הנחשב לבר מזל ישנם תקופות שאינן קלות בחיים וסימנים לכך מופיעים על כפות הידיים.

שלושים ושתיים שנות ייעוץ ככירולוגית לימדו אותי שאין אדם מושלם, אין מצבים אידיאלים לאורך זמן, אין מצבי הצלחה או אושר המתמשכים ללא דאגה, אכזבות, פגיעות, משברים, הפרעות או תחושה של דאגה או הגבלה של מסגרות או שותפים לחיים. על כף היד ניתן לדעת מראש באיזה נושא תהייה ההצלחה וכמה זמן היא תמשך והשפעתה על האדם והסביבה בה הוא חיי. 

הקווים והסימנים המופיעים על כפות הידיים מורים על הדרך הטובה, הנוחה והקצרה ביותר להצלחה, מה כדאי לעשות כדי להצליח בהתאם לגורלך. בעזרת כף היד אפשר לכוון את האדם ולהביאו לידי מודעות להכרת כוחו, יכולתו האישית והדרך להשתמש באנרגיות שלו בדרכים חיוביות לו ולסביבתו ובכך לעזור לגורל. כל אדם נולד עם גורלו, סימנים המופיעים על שתי כפות הידיים קשה מאוד לשנותם, אך אפשר להתכונן לתקופה שאינה קלה ולצאת בנזק קטן יחסית או ללמוד לעקוף את הבעיה בדרכים האפשריות לאותה תקופה. לפי הקווים והסימנים המופיעים על כפות הידיים אפשר לעודד להיעזר באנשים הנכונים בזמן הנכון כדי להקל על המצב ואפשר לעודד ולתת ביטחון לפעולה מסוימת המובילה להישגיות ולהצלחה. הידיעה מראש מעניקה יתרון, הקריאה בכפות הידיים עוזרת לאבחן דרכים היכולות להיטיב עם האדם או לזרז הישגים או להביא למודעות תכונות המכשילות את האדם מלהגיע להישגים או מונעות ממנו מימוש פוטנציאל להצלחה וההיפך לעודד אותו להבליט תכונות או כישורים או לקום ולהעז לפעול למען הגשמת מטרותיו. זוהי סגולתה של הקריאה בכפות הידיים.

בברכה,

גילה אמיר, מומחית בנושא כירולוגיה ונומרולוגיה.

אתר אינטרנט http://www.amirgila.com

טלפונים: 03-6517855,  052-3303902 חולון.

כל הזכויות שמורות לגילה אמיר ©

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©