לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

אתגרים לפי תורת הצירופים-נומרולוגיה

להכיר כל את הדברים והמצבים המאתגרים כל מספר לפי אישיותו

אתגרים מניעים לפעולה וליצירה, ללא אתגרים האדם מרגיש עייפות רגשית נפשית ופיזית, אי שקט פנימי, חוסר תשוקה לחיים. כל אדם מציב לעצמו אתגרים מסוג אחר לפי אופיים וגורלם שאל המספרים המרכיבים את הצרוף שלו.

יש להתייחס למספרים הכתובים מטה לפי ערכם ומיקומם בצירוף. מספר הגורל הוא החזק והדומיננטי ביותר (כ 50% כוח השפעה) ומספר יום הלידה ומספר השם חלשים יותר באנרגיות שלהם ובהשפעתם על האדם (כ 25% כל אחד).

המספרים מסמלים אנשים לפי אופיים, דרך חשיבתם, רגשותיהם, התנהגותם, מזלם וייעודם בחיים.

 

המספר 1 מאמין בעצמו ובמעמדו, האנרגיות שלו חזקות ובוגרות מבחינה רגשית. הוא שאפתן, עקשן, מציב לעצמו אתגרים שיוכל להתגאות בהם ולהגיע לעמדה שיש בה כבוד והערכה. כדי להעלות את המוטיבציה הוא זקוק לחיזוקים חיוביים על ייחודיותו, עצמאותו ומנהיגותו. במצבים של ביקורת או הגבלה הוא אינו משתף פעולה, מגלה פסיביות, אפטיה רק בזכות חופש פעולה ומחשבה ויכולת לקחת אחריות ומחויבויות לפי בחירתו ובדרך הייחודית לו מחזקת אותו מבחינה רגשית נפשית ופיזית ומביאה אותו לידי הצבת אתגרים שהם לעיתים גבוהים מידי ונמשכים תקופה ארוכה מפני שהמספר 1 נחשב למספר קשה.

 

המספר 2 מסמל רגשות ופועל מתוך רגש, הרגש מניע אותו לפעולה וליצירה. אתגרים בנושאים שהוא אוהב או מתרגש ומתלהב מהם, או למען אנשים שהוא אוהב או כדי לקבל אהבה ותשומת לב, אלו אתגרים המתאימים לאופיו, לגורלו ולבחירתו של ה 2. המספר 2 נחשב לטיפוס מפונק, פסיבי, חלש, עצל אולם התעוררות האנרגיות הרגשיות מחזקת אותו והוא הופך לטיפוס אקטיבי, יצירתי המגייס את ריבוי כישרונותיו כדי להשיג את מטרותיו. ציפיותיו בדרך כלל גבוהות מידי ויש פער גדול בין החלום למציאות אך בזכות מזלו הטוב הוא זוכה לאהדה ולתמיכה מצד הסובבים אותו והאנרגיות ברות המזל בהן ניחן יוצרות הגנה מהפסדים הבאים משאפתנות יתר, התלהבות יתר והליכה אחר התרשמות ושיקולים רגשיים.  

 

המספר 3 מסמל תנועה וקצב השתנות מבחינה רגשית, שכלית ופיזית, ללא אתגרים הוא מרגיש ריקנות, אי שקט פנימי, חוסר תשוקה לחיים, אי שייכות, אפטיה, חוסר ייעוד בחיים. בדרך כלל יהיו אלו אתגרים שאחרים הצליחו להלהיב, לרגש או לעניין אותו וניתנת לו הזדמנות להשתלב בקבוצה או עם שותפים לדרך. הוא לוקח חלק במטרה מאתגרת דרכה הוא יכול לחוש הזדהות ושייכות ובהתאם לכך הוא מעצב את אישיותו וסגנון חייו. המספר 3 אינו נחשב למספר חזק אך בזכות מזלו הטוב הוא זוכה לאהדה ולתמיכה מצד הסובבים אותו ונוצרות אנרגיות היוצרות חוסן, כוח מניע והגנה מקשיים העומדים בפניו.

                   

המספר 4 מחפש אחר אתגרים שדרך ביצועם הוא יכול לזכות להערכה ולהעלות את התדמית העצמית שלו. הוא ישקיע אנרגיות רבות ויצליח להתמודד ולשרוד גם בתנאים קשים רק כדי לנצח ולהגשים את מטרותיו. ה 4 פרקטי ומעשי באופיו, מציב מטרות, לוקח אחריות ומחויבויות, בונה יסודות, מכין תשתיות באופן רציני ונהנה מהדרך שבה הוא מגשים אתגרים שהציב לעצמו. אך מפאת אופיו וגורלו שותפיו לחיים אינם משתפים עימו פעולה ולעיתים אף מעקבים, מגבילים או מכשילים אותו בדרך להשגת מטרותיו. כל חייו הם אתגר של הישרדות והישגים הבאים בזכות כוח רצון והתמדה.

 

המספר 5 מציב לעצמו אתגרים כאשר הוא מרגיש בטחון עצמי וסקרנות המעוררת אותו לפעולה וליצירה. בדרך כלל ה 5 מציב לעצמו אתגרים כאשר הוא משתייך למסגרת חברתית ואתגריו בדרך כלל מתאימים לסגנון חיים של חבריו, אתגרים מבחינה אינטלקטואלית, אתגרים שיש בהם תנועה וקצב במוזיקה, בתקשורת, בנסיעות, בספורט או למען צדק חברתי. אתגרים המצליחים לעורר מתח חשמלי "מדליקים" את ה 5 יוצרים את הריגוש וההתלהבות כדי לבצע את רעיונותיו הרבים. לא תמיד ה 5 מתמיד לסיים את האתגרים שהציב לעצמו, במצבים של שעמום ושגרה הוא נוטה להרוס הישגים שבנה בעמל רב, אלא אם הוא משתייך למסגרת חברתית המעניקה לו סדר, ארגון, גב חזק, תחושה של בטחון ומתח חיובי.

 

המספר 6 מציב אתגרים שהוא אוהב, מתרגש או מתלהב מהם או למען אנשים שהוא אוהב. המספר 6 פעיל, שאפתן, עקשן ויודע להציב מטרות ולהלחם על השגתן. בזכות האנרגיות הרגשיות החזקות בהן ניחן הוא יודע לרגש, להלהיב ולסחוף אחריו אנשים הממהרים לעודד ולחזק אותו רגשית. המספר 6 זוכה בשותפים המוכנים להתעסק עם העבודה השגרתית והמשעממת והוא כמו ילד קטן משקיע אנרגיות רק בדברים המרגשים והמלהיבים שבעשייה ובמקומות בהם הוא זוכה לחיזוקים רגשיים מיידיים, כך הוא מעלה את המוטיבציה הרגשית, מתחזק ומציב אתגרים חדשים.  

 

המספר 7 מחפש אחר אתגרים מבחינה שכלית, רוחנית שדרכם הוא יכול לפתח את רעיונותיו המקוריים ולזכות לחיזוקים לאישיותו האינדיבידואלית. האתגרים שהוא מציב לעצמו יכולים להיות קשורים למען הגשמת אידיאל משפחתי, קבוצתי, מפלגתי, מדיני. הדרכים בהן הוא פועל לא תמיד מובנים או מקובלים ולעיתים כדי להגשימן הוא יורד למחתרת ופועל באופן מסתורי ולא גלוי. המספר 7 אידיאליסט ולעיתים נאיבי ונוטה להקרבה למען רעיונות שבהן הוא מאמין. הוא אינו מספר חזק ויציב ולכן הוא משתייך לקבוצה, למסגרת המעניקה לו סדר, ארגון, כוח ונתיב פורה ויצירתי לרעיונותיו. בזכות מזלו הטוב הוא זוכה לאהדה ולתמיכה מצד הסובבים אותו ונוצרות אנרגיות של הגנה מקשיים.

 

המספר 8 אוהב אתגרים, אוהב לכבוש יעדים מתוך הרגשות, התלהבות, יצריות ותשוקה לחיים. בדרך כלל הוא מציב אתגרים שניתן להתגאות בהם ולרכוש בזכותם כבוד ועמדה של מנהיגות. אתגרים מעניקים לו כוח חיות ותורמים להתחזקותו מבחינה רגשית נפשית ופיזית. המספר 8 נחשב לחזק, עצמאי, שאפתן, אוהב להיות בעמדה של שליטה ומפאת גורלו עליו לבד כדי להגשים את מטרותיו. ה 8 צריך להיזהר משאפתנות יתר, התלהבות יתר, עומס אחריות ומחויבויות ומשותפים שאינם מתאימים להגשמת מטרותיו. כל הישגיו באים בזכות כוח רצון והתמדה ולעיתים במחיר יקר מידי, אך ללא אתגרים הוא אינו מרגיש את החיים וחי רק לצידם.

 

המספר 9 מסמל רגשות והוא מציב לעצמו אתגרים שהוא אוהב, מתלהב, מתרגש מעצם פעילותו למענם ויכול לזכות באמצעותם לחיזוקים רגשיים חיוביים כמנהיג. הוא שאפתן עקשן ומלחמתי באופיו ובדרך כלל מציב לעצמו אתגרים מקצועיים על ידי לקיחת אחריות ומחויבויות גבוהות מידי ויודע לנהל ולטפל בבעיות הנוצרות במהלך הזמן מתוך בינת לב והתמקדות במטרה. ה 9 מציב לעצמו מטרות שלא תמיד מובנות, מקובלות או גלויות למקורביו ומפאת גורלו הקשה הוא נבגד על ידי שותפיו ברגע שהשיג את מטרותיו. הוא נאבק למען הגשמת אידיאל ובזכות כישוריו אמונתו ופעילותו למען הכלל הוא מצליח להלהיב, לרגש ולאתגר אחרים להאמין בו וללכת אחריו.  

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©