לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

קריאה בכף היד נישואים

התאמה זוגית, גורל לנישואים ואיך עוזרים לגורל הכל ניתן לאבחן לפי כפות הידיים ולתת עצות טובות בזמן הנכון לפי ידיעת העתיד

הקריאה בכף היד מלמדת על יכולת, רצון וגורל החוברים יחדיו ויוצרים מציאות של התאמה לחיי בית משפחה, זוגיות, נישואים.

לעיתים יש גורל לנישואים אך אופיו של האדם שייך לחברה, לתעסוקה, לחוץ שם הוא מוצא את האתגרים, העניין, הריגושים והחיזוקים החיוביים שנשמתו צריכה. אדם כזה יכול להתחתן כפי שמצפה ממנו הסביבה הקרובה אך המסגרת האמיתית שלו היא המסגרת המקצועית או החברתית ושם הוא נמצא רוב שעות היום ושם הוא חי, נושם ומרגיש שמחת חיים וחדוות יצירה ושם הוא משקיע את רוב האנרגיות שלו מתוך אהבה והתלהבות אמיתית.

כאשר קו החיים פונה לגבעת ירח כקו אלכסוני ולא מתעגל סביב גבעת נוגה הנמצאת בשורש האגודל מורה הדבר על נטייה טבעית לחיי חברה, לנסיעות, לתעסוקה ולא לחיי בית משפחה. אופי התואם לגורל ויוצר באופן טבעי מציאות חיים מסוימת. הדבר נמצא בגנים שלו, בנשמתו וכל לחץ כזה או אחר לשנות את חייו גורם לתחושה של הגבלה, לאי שקט פנימי, לתסכול לעייפות מבחינה רגשית נפשית ופיזית ולאי הצלחה והגשמה עצמית.

אדם שכף ידו נוקשה מידי ואינה גמישה מתקשה ליצור זוגיות ולפתח גמישות ופתיחות לאחר ולשונה ממנו.

כאשר קו הלב יורד בתחילתו לקו הראש מורה על גורל לאכזבות בזוגיות. קושי לזכות לאהבה ולחיזוקים רגשיים בקשרים אישיים. גורל שקשה מאוד לשנותו לאורך זמן בפרט אם קיימת טבעת וונוס המורה על צורך בריגושים ובחיזוקים רגשיים כל הזמן.

כאשר מקו הלב יורדים ענפים (קווים) רבים הדבר מורה על אכזבות רבות, קושי ליצור קשר קבוע, יציב. צורך בריגושים של ההתאהבות אך קושי לעבור לאהבה בוגרת שיש בה אחריות, שיגרה, קביעות.

קו חיבה הקו הרוחבי הקצר הנמצא בקצה כף היד בין קו הלב לשורש הזרת מורה על יכולת להתחבב על הסובבים אותך ומפאת מזלך הטוב גם לזכות בכך.

קו גורל המופיע כקו ישר מתחתית כף היד ועד לאמה מורה על אדם בודד, עצמאי, בעל כוח רצון ואופי חזק המתקשה לקבל אהבה, חיבה, עזרה, עצות מאחרים. אלו אנשים שגם בקשר זוגי הם מרגישים לבד, עצמאיים ובמצב של שליטה ולא קל להם לזכות לשיתוף פעולה מבן או בת הזוג כפי שהם רוצים וצריכים לפעמים.

גבעת מאדים תחתית הנמצאת מעל לאגודל והיא מופיעה כגבעה מפותחת, מלאה על כף היד, מורה על אדם מלחמתי, הנוטה להיכנס לוויכוחים ולמצבים מסוכנים שניתן להימנע מהם ולכן חיי הזוגיות לא התנהלו להם על מי מנוחות.

גבעת וונוס קטנה ושטוחה (הנמצאת בשורש האגודל) מורה על חיי הרגש והמשפחה אינם תופסים מקום חשוב בחייו של האדם הנושא גבעה כזו על כף ידו.

קו ראש וקו לב מופיעים כקו אחד מחובר מורים על אדם המרוכז בעצמו, עקשן, ביקורתי, מעשי, פרקטי בעל גישה מיוחדת לחיים שלא תמיד מובנת או מקובלת על הסובבים אותו וגם הוא עצמו מתקשה להתחבר לאחר ולשונה ממנו.

אלו סימנים המורים על קשיים בנושא זוגיות ונישואים בכלל.

בברכה, גילה אמיר

03-6517855,  052-3303902

http://www.amirgila.com/

 

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©