לפרטים נוספים
שם פרטי:
דוא"ל:
כתובת:
טלפון:

נומרולוגיה-זוגיות שיש בה ניגודים

בני זוג שאינם דומים ואף אינם מתאימים מוצאים אנרגיות אליהם הם מתחברים וזקוקים לה בזוגיות וזאת ניתן לאבחן לפי תורת הצירופים

ישנים זוגיות שאינם מתאימים באופיים זה לזה מבחינת אופיים, או בגלל מנטאליות שונה, גישה אחרת לחיים, מזלם ועד ניגודים אך יחד עם זאת באופן פלאי הם משלימים זה את זו ובעצם זו הסיבה העיקרית למשיכה שנוצרה בניהם.

לדוגמא, כמה זוגות שצרוף המספרים שלהם מורה על מבנה אישיות שונה אצל כל אחד מהם ובכל זאת הם משלימים ומתאימים זה לזה. ולא רק בזוגיות אלא גם בן הורה לילד, בין מטפל למטופל, בין שני חברים או שותפים ובעצם בין שני אנשים ויותר.

דוגמא ראשונה:

בני זוג שצרוף המספרים שלהם מורכב משלושה מספרים המשתייכים לאותה קבוצה (תורת הצירופים) מתחברים בדרך כלל לאנשים שצרוף המספרים שלהם מורכב משלושה מספרים שכל אחד מהם משתייך לקבוצה אחרת.

בנומרולוגיה ישנם מספרים מ 1 ועד 9 והם מתחלקים לשלוש קבוצות:

1-5-7

2-4-8

3-6-9

לכל אדם יש צירוף המורכב משלושה מספרים: מספר יום הלידה, מספר הגורל ומספר השם הפרטי. לשלושת המספרים קוראים צירוף.

לדוגמא:

אדם שצרוף המספרים מורכב משלושה מספרים המשתייכים לאותה קבוצה: 1-5-7

נמשך לאישה שצרוף המספרים שלה מורכב משלושה מספרים שכל אחד מהם משתייך לקבוצת מספרים אחרת: 2-3-1

אדם שצרוף המספרים שלו 1-5-7 קשה מידי, נוקשה מידי, עקשן מידי, צפוף מידי, מרוכז בתוך עצמו ואילו אישה שצרוף המספרים שלה מורכב משלושה מספרים המשתייכים לקבוצה אחרת מתפזרת מידי, חלשה מידי, אינה מוצאת את מקומה, ללא בסיס איתן.

הם משלימים זה את זה, ה 1-5-7 מעניק לה גב חזק, קיר להישען עליו ואילו היא קלילה יותר, לא מתנגדת, מאווררת את הנוקשות, לא לוחצת ומנסה לשבור ולא מתחברת מידי, נותנת אוויר לנשמה ויודעת להניח. וכך יוצא ששני אנשים שונים מאוד יוצרים השלמה ביניהם ונמשכים זה לזו מתוך אינטואיציה פנימית המובילה אותם לזוגיות.

דוגמא שנייה:

לעיתים לבן או לבת הזוג ישנם מספרים המסמלים חוסן, מסגרת פנימית חזקה, בגרות רגשית, יכולת לקחת אחריות ומחויבויות ולהתמודד עם מצבים קשים לאורך זמן. לדוגמא הצירוף: 4-3-8. המספרים 4 ו 8 מסמלים כוח, עצמאות, סמכותיות, אבהות, מנהיגות, סדר, ארגון, בגרות רגשית, יכולת לקחת אחריות ומחויבויות ולהתמודד עם מצבים קשים לאורך זמן.

ולבן או בת הזוג יש צירוף המורכב מהמספרים 2-3-6. המספרים 2 ו 6 אינם נחשבים למספרים חזקים, עצמאיים, בוגרים רגשית ולכן בן או בת הזוג מתחברים לאדם שיכול להעניק להם גב חזק, כוח, עמדה, יציבות, מסגרת, סדר, ארגון וחיזוקים חיוביים.

דוגמא שלישית:

אדם שצירוף המספרים שלו אינו מורכב ממספרים המסמלים רגשות, נמשך לבת זוג שצירוף המספרים שלה מורכב מעודף אנרגיות רגשיות כדי שתוכל להלהיב, לרגש, להמחיש לו את החיים רגשית. יש לה את האלמנט החסר לו ואילו הוא מעניק לה את היכולת לשחרר בדרכים חיוביות אנרגיות רגשיות עודפות. לדוגמא: הוא 1-4-1 מספרים המסמלים היגיון ואילו היא 6-6-8. כך נוצר קשר של שני הפכים המשלימים זה את זה.

דוגמא רביעית:

אדם שצרוף המספרים שלו מראה על עקשנות יתר, מנהיגות, צורך להיות בעמדה של שליטה, לדוגמא: 1-4-1(ה 1 מנתק קשר עם מתנגדיו) 6-6-8 (מספרים עקשניים, מלחמתיים, תמיד צודקים) 4-9-8 (מנהיגים מלידה, לוקחים חסות על החלש אך דורשים כבוד) 5-7-1 (כל המספרים משתייכים לאותה קבוצה מורים על אדם עיקש מידי) מתחבר לבת זוג שצרוף המספרים שלה מראה על יכולת להגמיש עמדות, לוותר, לאלתר, לדוגמא: 1-3-3 (המספר 3 מסמל תכונות אלו)  6-4-5 (אין בסיס בין המספרים (כל מספר משתייך לקבוצת מספרים אחרת) ולכן האדם אינו מספיק חזק כדי להתנגד), 2-5-2 (מספרים המסמלים כושר ביטוי ושכנוע והרבה מזל). אחד מבני הזוג חזק, שולט, עקשן מידי והשני מוותר מפני שהוא חלש והשלישי ניחן בקסם אישי רב, בכושר ביטוי ושכנוע ובזכות מזלו הטוב הוא יודע כיצד להיעזר בתכונות הטובות של בן או בת הזוג.

בני זוג לעיתים מרגישים משיכה, תחושה של שייכות בזמן שאחרים בכלל לא מבינים מה הם מצאו זה בזו. לא תמיד יש הסבר הגיוני לקשר אמיץ וטוב ואז פונים לתורת הצירופים ומוצאים את ההסבר בשיטה, בחוקים ובכללים הקבועים והברורים. וכך ישנם אלפי צירופים שניתן לאבחן באמצעותם התאמה ולדעת על מה מבוסס הקשר בניהם, מה הם מצאו האחד בשנייה או זה בזה או זו בזו. לעיתים ההתאמה היא דווקא באי ההתאמה, בניגוד או בחסר היוצרים השלמה.

בברכה, גילה אמיר

http://www.amirgila.com/

 

ניתן לרכוש את הספרים בחנויות המובחרות או באינטרנט:
סטימצקי
סימניה
צומת ספרים
Bookme
Book4Book
 
כל הזכויות שמורות - גילה אמיר - בית הוצאה לאור ©